Forum AIRBUSy Strona G│ˇwna AIRBUSy
Dla fanˇw Airbus'ˇw i lotnictwa cywilnego
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Nie bede dyskutowac na poziomie przez ciebie zaproponowanym,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AIRBUSy Strona G│ˇwna -> Airbus - ogˇlnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
doÂwiadczony



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 704
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/10
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 18:20, 10 Kwi 2014    Temat postu: Nie bede dyskutowac na poziomie przez ciebie zaproponowanym,

hello
[link widoczny dla zalogowanych]
ale to podobno juz duzo jest... Witaj otco
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszukuje dobrej kosmetyczki z Rzeszowa,ktore zrobila by mi paznokcie zelowe.
Co do wysypki to ja rowniez cos takiego mialam w okolicy watroby,wysypalo mnie duzymi czerwonymi krostami,lewatywy robilam ( to jest konieczne) ,ale mimo wszystko jeden jedyny raz cos takiego mi sie zdarzylo.Widocznie przez skore byly usuwane jakies paskudztwa.Na szczescie nigdy wiecej nie powtorzylo sie bo zmienilam sposob odzywiania i powtarzalam glodowki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

by┼éa kaska powa┼╝ana [link widoczny dla zalogowanych] Sam z─ůb i rana na dzi─ů┼Ťle mnie nie boli, jedynie wkurzaj─ů te paskudne szwy!
Z wyrazami szacunku Najwa┼╝niejsze, ┼╝e serduszko bije. Tez kiedys myslalam o firmach zjmujacych sie import-export, ale szybko sprowadzilam sie \na ziemie\, bo prawda jest taka, ze nie mam nic do zaoferowania. Jest jaka┼Ť inna metoda czy musza tak ┼╝yc ? Ewa a czy druga strona bierze udzia┼é u was?u nas niestety albo i stety nie-nie wiem ju┼╝ jak o tym my┼Ťle─ç-bo gdyby bra┼éa pewnie nie ┼║le by namieszala'a gdzie macie spraw─Ö? [link widoczny dla zalogowanych]
tak, tak, wiecie co? Przecie┼╝ te niekt├│re babeczki m┼éode wiekiem a wyglada┼éy jak babuszki ... Kobusa za drobne b┼é─Ödy w pracy w poniedzia┼éek biegne zbada─ç poziom wapnia (jak wcze┼Ťniej znowu nie zabierze mnie pogotowie)...... By┼éam chyba u Daniela. Chorujesz na tarczyc─Ö? Mo┼╝e kto┼Ť mia┼é do czynienia z kt├│rym┼Ť z ww orbitrk├│w albo s┼éysza┼é o ich eksploatacji.Napiszcie mi co┼Ť.PROSZ─ś
Nie mog─Ö jej namierzy─ç, nie wie kto┼Ť gdzie teraz pracuje?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
inka kute Gynalgin z recept─ů kosztuje ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

także nie wiem od czego mi się przesunał.
[link widoczny dla zalogowanych]
mysle ze tez troche sportu i dobrzej muzyki by sie przydalo
[link widoczny dla zalogowanych]
Z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia je┼╝eli ju┼╝ to zach─Öcam do zaparzania i picia suszu Zi├│┼é Tybeta┼äskich ale tylko suszu i oryginalnych Tibetan Herbs.
Potrzeba tu systematycznego tamponadowania (tego mo┼╝na nauczy─ç si─Ö samemu i robi─ç w domu) i obserwacji palca a efekty napewno b─Öd─ů.
Nie wiem ale kurcze okres chyba mi sie zacznie w dzień operacji ;/ albo dzień po..
Podobno po 2miesiacach mozna zmiacic kolczyka...
Coraz wi─Öksza panika nas ogarnia!Ale my┼Ťl─Ö,ze wszystkie urodzimy w Klinice Na wizyt─Ö musz─Ö spisa─ç sobie pytania do dr.

kochanie, to Ty wzrostu sobie nie ODEJMIESZ, niestety [link widoczny dla zalogowanych] grrr :
w razie czego b─Öd─Ö pami─Öta─ç w Levisie model 508 i 509, ewentualnie bardziej klasyczne,z waska nogawka - 751, 582, 581 Ja jestem zadowolona, ponadto jetem stymulowana clo i lekarz musi widziec czy te leki na mnie dzia┼éaj─ů. A kt├│ry prywatny?? w trzecim 2 razy w tygodniu [link widoczny dla zalogowanych]
Przy b├│lu towarzysz─ů skurcze, prawie codziennie jest mi nie dobrze rano i ur├│s┼é mi dziwnie brzuch jakbym by┼éa w ci─ů┼╝y jest taki napi─Öty i ur├│s┼é tylko na dole. Paranoj─ů jest, ┼╝e s─ů to rzeczy potrzebne lekarzom podczas operacji Prosz─Ö pom├│┼╝cie mi ca mam pocz─ů─ç???? Poszperam dzisiaj i postaram sie wpisa─ç wieczorem nowe przepisy. Suszone owoce maja ten plus ze sa slodkie, wiec jakby \imituja\ slodycze, ale zawieraja tez blonnik, ktory wspomaga trawienie. Je┼Ťli potraficie, staracie si─Ö ca┼éy czas pracowa─ç mi─Ö┼Ťniami brzucha, a nie plecami. Ot├│┼╝, znalaz┼éam pi─Ökne conversy, prawie nowe w szmateksie, a ┼╝e nie mia┼éy ceny podesz┼éam do pani sprzedawczyni i zapytallam za ile mi go sprzeda, ona popatrzy┼éa, w jednym nie by┼éo szn├│r├│wki i powiedzia┼éa, ze spokojnie za 9z┼é. chodzi o rimmel ja mam Extra Super Lash tej firmy i jest ca┼ékiem spoko, jak za tak nisk─ů cen─Ö .a na posklejane rz─Ösy polecam specjalny grzebyk do rozczesywania
Opinia o szkodliwosci i nienaturalnosci lewatyw przeklada sie rownoznacznie na fakt,ze regularne czyszczenie zebow pasta do zebow i szczoteczka,plukanie jamy ustnej jest w rownej mierze nienaturalne a co za tym idzie szkodliwe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czestym objawem na glodowce jest kolatanie serca i to jest normalne,jutro powinno ustapic bo te objawy nie towarzysza zbyt dlugo,raz sie to odezwie raz tamto .Tak jest na glodowkach.Organizm sie oczyszcza i sa rozne sygnaly z roznych czesci ciala.Sporo schudlas Tylko tak ok 3 kg to bedzie woda albo i troche wiecej ,pamietaj ze organizm pozniej dazy do uzupelnienia zapasow tluszczu wiec bardzo ostroznie sie odzywiaj po glodowce.Czesto sie je i bardzo malych ilosciach ,a wychodzenie powinno byc w pierwszych dniach na sokach i nic wiecej.
[link widoczny dla zalogowanych]
nieprawda - rozmawialam z trenerami na temat szostki - nie mozna robic zadnych przerw. Obdzwoniłam chyba ze 30 miejsc i nic nie było!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
prosze o odpowiedz pozdrawiam

nad tematem kr─ů┼╝y┼éam ju┼╝ kilka miesi─Öcy, w necie wyczyta┼éam chyba wszystko co mo┼╝liwe... [link widoczny dla zalogowanych] hej
hej z g├│ry dzieki Pozdrawiam! Zastanawiam si─Ö tak┼╝e nad Tomaszem Pietrzyk? przeczyta┼éam w jakiej┼Ť gazecie ,┼╝e drzyzga znowu zaci─ů┼╝y┼éa .co wy na to?tak mi si─Ö zdaje ,┼╝e faktycznie bojaka┼Ť okr─ůglejsza si─Ö wydaje.aha j eszcze jedno ona jest z 1967 roku to ju┼╝ nied┼éugo 40 jej stuknie .a nie wygl─ůda na tyle [link widoczny dla zalogowanych]
Mam prawie 20 lat No w┼éasnie czekam na opinie kogos kto mial piaskowanie juz sporo czasu temu, i aby napisal co aktualnie dzieje sie z zebami po uplywie dluzszego okresu czasu? Jadowite nie s─ů, nie b├│jta si─Ö musz─Ö sobie powt├│rzy─ç, bo to ju┼╝ rok p┼éaci┼éam 100 z┼é razem z kamieniem z farmacj─ů, kt├│r─ů r├│wnie┼╝ rok studiowa┼éam,dla zorganizowany student znajdzie czas zar├│wno na nauk─Ö jak i na imprezowanie , tak┼╝e nie jest ┼║le, po┼éo┼╝na to fajny zaw├│d, wiadomo super kasy mo┼╝e nie zarabiaj─ů ale dla chc─ůcego nic trudnego, najwa┼╝niejsze jest robi─ç to co si─Ö w ┼╝yciu podoba, ┼╝eby si─Ö nie m─Öczy─ç codziennie w pracy, ja d─ů┼╝y┼éam do swojego upragnionego celu jakim by┼éa stomatologia, za trzecim razem si─Ö uda┼éo zatem przysiega niewazna,. to ja
przez zim─Ö i ob┼╝arstwo powoli wracam do stanu sprzed tamtego odchudzania si─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]
W pracy zjad┼éam dwa jab┼éka, a teraz kopytka z du┼╝─ů ilo┼Ťci─ů sur├│wki.
Zostaw mi swojego @ to Ci wysle linki na strony gdzie masz wszystko dokladnie opisane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na kosciuszki chodzi moja kumpela i zadnej rewelki po niej nie widze, ale zrob jak uwazasz.
[link widoczny dla zalogowanych]
że głwa mała... nie - źle mnie rozumiesz dziewczyno!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Moj to robi minute.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W┼éa┼Ťnie jestem na etapie szafy.
[link widoczny dla zalogowanych]

Hmm, zalezy w jakich rejonach Warszawy sie szuka, bo mozna mieszkac na Bialolece, albo mozna mieszkac po drugiej zupelnie stronie. [link widoczny dla zalogowanych] *problem├│w z wag─ů
Czyli na p├│┼étora roku mam zapomnie─ç, ┼╝e si─Ö b─Ödzie cokolwiek dzia┼éo? Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee elp;( Niestety ale na d┼éu┼╝sz─ů met─Ö nie osiagniesz tego o czym my┼Ťlisz gdy┼╝ nie t─Ödy droga. 2.Przy sprzeda┼╝y towaru osobie trzeciej, czyli Klientowi wystawiam na ┼╝yczenie zwyk┼é─ů faktur─Ö VAT (chyba, ┼╝e ma by─ç to faktura VAT mar┼╝y??) b─ůd┼║, je┼Ťli jest osob─ů prywatn─ů i takowej faktury nie potrzebuje wystawiam dow├│d sprzeda┼╝y/paragon (nie posiadam kasy fiskalnej, wi─Öc jest to r─Öcznie opisowy formularz samokopiuj─ůcy ÔÇ×PA-1), na kt├│rym wpisuj─Ö ÔÇ×SPRZEDA┼╗ KOMISOWA i uzupe┼éniam go kwot─ů brutto cen─ů z p├│┼éki (cena Komitenta+mar┼╝a Komisanta). gdybys miala problem a nie znalazla innego tematu na kafeteria.pl to chyba bys tez napisala gdziekolwiek. [link widoczny dla zalogowanych]
Kole┼╝anki zmieniaj─ů facet├│w jak r─Ökawiczki ( nie popieram tego ) a ja wci─ů┼╝ sama. R├│┼╝ni─ů si─Ö tylko ilo┼Ťci─ů sibutraminy. Pozdrawiam serdecznie. przeczyta┼éam ten w─ůtek i my┼Ťl─Ö sobie, ┼╝e w bardzo ┼éatwy spos├│b mog─Ö Wam pom├│c . czy ktos inny tez tak ma? a przeczyta┼éam wszystkie topiki o L i M i nikt nie napisa┼é ze ktos z tad zmar┼é biorac L/M bo gdyby tak by┼éo media by szala┼éy Mi zleci┼é w 10 tc i jestem teraz w 13 i nie wiem czy pasozyt wszed┼é do ┼éozyska czy jednak uda┼éo mi sie nieco zwalczyc go.
Tymrazem jestem z wami moje miłe
Nigdy tak nie mialam przed @ ma przyjsc we wtorek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sprawdzona, tania, dobry wybor
jej chyba nic ju┼╝ nie pomo┼╝e, bo nadal wygl─ůda koszmarnie


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AIRBUSy Strona G│ˇwna -> Airbus - ogˇlnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin